torsdag 11 juni 2009

Pionerna i vår trädgård slår nu ut och de blommar en kort tid men då är det bara att njuta av Guds skapelse i denna sköna form.



I mitt prövande har jag kommit fram till att den förnyelse av min hemsida "bonehuset.se" som jag känt mig kallad till är riktig. Jag kommer därför att sätta full fart med detta. Har du något att bidra med så hör av dig till borge@bonehuset.se . I en tidigare text ser du hur visionen är.

På söndag ska jag predika över "Du är kallad till lärjunge!" och mina tankar runt detta läggs nu tillrätta. Jag ska skriva ner dem och återkommer med denna text i bloggen. Jag avslutar nu fastan något i förtid eftersom det jag ville pröva är avklarat. När jag kallas till fasta i framtiden så ska jag lyda, men låter då troligen bli att berätta om det.

I veckan har jag två intressanta pastorspar inbokade som gäster på vandrarhemmet. De avlöser varandra. Jag önskar dem ett välsignelserikt boende. Får se om det blir något mer inlägg före måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar