lördag 6 juli 2013

Bönerummet på nätet

Ibland känns det ensamt som bedjare. Visst har jag gemenskap i bön många gånger under året, men där emellan kan det kännas ensamt. Så föddes i morse tanken om Bönerummet på nätet.

På nätet finns alla slags rum, fyllda av diverse aktiviteter. En del goda, andra mindre goda, ytterligare andra är fyllda av ondska.

Bönerummet på nätet ligger på min hemsida bonehuset.se. Detta rum är öppet för dig som vill be och för dig som har ett böneämne att lyfta fram. Du finner ett kontaktformulär på bonehuset.se eller sänd ett e-postmeddelande till mig.

Min önskan är att detta forum ska gå över nationsgränserna. Vi får se vad som öppnas.

Aktuellt just nu i Bönerummet på nätet är förbön för staden Drammen i Norge.

Under fliken Israel på bonehuset.se arbetar jag just nu med texter runt förbönen för Israel. Se "Bibelns löften till Israel".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar