onsdag 19 juni 2013

Bed för Israel!

I morse vaknade jag med en enda tanke: Bed för Israel. Herren talade till mig och sa "Bed för Israel, medan du ber ska jag leda dina tankar". Jag bad.

Den väckelse över Sverige och västvärlden som du ber om, och som jag gett dig visioner om, den är sammankopplad med Israels väg. Du ber om den sista stora väckelsen och denna är som ett kommunicerande kärl med vad som sker i Israel. Min församling uppmanas i skriften att välsigna Israel, men delar av församlingen vill inte se min väg med Israel. Läs allt vad mina profeter sagt om den sista tiden, låt Israels sak fylla ditt hjärta lika mycket som hur du ber för ditt eget folk.

När din hemsida startade så uppmanades du av Emanuel Minos att du skulle säga till de kristna i Sverige att be för Israel. Gör det, uppmana dem att be för Israel. Mitt folk i alla länder ska åter igen fyllas av en längtan att få möta mig, längta efter min återkomst. Den västerländska kristenheten är inympad i Israel, men vill inte veta av den stam den är inympad på. Detta gäller inte alla. Jag har väckt upp en kärlek till Israel i min församling och en insikt. Låt detta fylla dina böner. Jag kommer snart, var trogen i det lilla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar