tisdag 10 augusti 2010

Framtiden för bonehuset.se

Jag har en hemsida som heter bonehuset.se. För ett år sedan investerade jag ganska mycket pengar i att förnya denna sida. Innan denna nysatsning var det jag själv som skrev texter på hemsidan men nu skulle inte jag men många andra skulle skriva. Själv skulle jag skriva personligt i min blogg "borgeatbonehuset". Bonehuset.se skulle också bli en "kunskapsbas" för bönebehov världen över.

Så har det inte blivit. Texterna har uteblivit. Jag var i kontakt med många och en del lovade att skriva men texterna uteblev. Andra var tveksamma och fick se vad det skulle bli av det hela.

Inför förnyelsen av kontraktet med Crossnet prövade jag om det var dags att avsluta projektet och se det som ett personligt hugskott som gick fel. Men jag kan inte se det så. På något sätt sammanfaller detta med min tjänst som förebedjare. Min personliga ekonomi vill helst slippa denna satsning som nu ska förnyas. Detta för att vara det redskap det är avsett att vara. På något vis ger Herren alltid resurser.

Under augusti månad ska jag pröva på vilket vis jag ska gå vidare med hemsidan. Stöd mig i bön inför detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar