tisdag 25 september 2012

En hälsning jag fick

Från min hemsida bonehuset.se

DU ÄR INTE ENSAM!

En pastor och god vän, som följer min blogg, kom med en hälsning i dag. 

Jag vill ge dig en hälsning som jag upplever kommer från Herren.

Min egen sammanfattning av denna hälsning är:

Du ska veta att du inte är ensam. Din hemsida kommer att bli en samlingspunkt för ett nätverk av personer med kallelser likt din egen. Du ska våga vara i kontakt med dem för att detta ska ske.

---------
Hemsidan bonehuset.se har helt klart inte ännu funnit sin rätta form. Hela tiden har jag gjort en distinktion. Hemsidan är inte mitt personliga forum, detta personliga forum har jag på min blogg borge@bonehuset.

Hälsningen stämmer in med vad jag själv trott om hemsidans funktion. Nu ser jag med glädje fram emot de kontakter jag vet kommer att öppnas. Tack för hälsningen.

Fuengirola den 25 september 2012.


Börge Schönbeck
förebedjare och ansvarig för hemsidan bonehuset.se

böneteam Europa
från Gibraltar till Nordkapp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar