söndag 16 augusti 2009

Ansats inför hösten

Som du märkt har jag inte varit så flitig med skrivandet den senaste tiden. Det beror inte på att jag tappat intresset, snarare beror de på att vandrarhemmet kräver så mycket av oss de intensiva semesterveckorna. Sex veckor med ett helt fullbelagt vandrarhem. Från nästa vecka går vi in i en ny fas med färre gäster, för att sedan sluta med verksamheten i och med augustis utgång.

Jag känner en stark tilltro till vad Gud vill göra in nationen och i mitt eget liv. Min öppenhet för detta är stor ty det är så viktigt att leva mitt i livet, med stor glädje och nyfikenhet och med en levande gudsrelation.

Jag återkommer i nästa vecka med fler tankar. Andra bloggare tar paus p.g.a. semester, det gjorde jag också, men inte för att vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar